Vi hjelper deg alltid i mål med monteringen, enten via telefon, e-post eller SMS.
Ofte kan vi sende deg en videosnutt eller et bilde som raskt gir svar på spørsmålet.
Vi anbefaler at du først finner frem monteringsanvisningen, som du har mottatt på e-post sammen med kvitteringen da du kjøpte produktet (enten som et eget vedlegg eller som en del av kvitteringen). Sett deg godt inn i denne, og følg anvisningene her (ofte er det her også en link til en monteringsvideo). På grunn av det kan være forskjeller mellom ulike merker, modeller og årganger, så vil en installasjonsvideo ikke alltid samsvare 100% med monteringsprosedyren for akkurat din elsykkel.
Er du i tvil, stans monteringsarbeidet og kontakt oss for videre rettledning.
Du kan returnere de fleste produktene vi selger i 30 dager så lenge produktet er nytt og uåpnet. Fristen løper fra dagen etter at varen er mottatt.
Som forbruker har du i utgangspunktet angrerett i 14 dager. For tjenester starter fristen å løpe dagen etter at avtalen er inngått, mens fristen ved kjøp av varer løper fra dagen etter at varen er mottatt.
Du kan lese mer om vilkårene her:
https://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/
Og de fullstendige vilkårene i angrerettloven her:
https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2014-06-20-27
• Få godkjent retur før du sender en vare i retur til oss
Det er viktig at du alltid kontakter oss før du sender et produkt i retur. Blir returen godkjent vil du få en RMA kode.
Det er svært viktig at du påfører ditt navn utenpå sendingen sammen med RMA koden. Dette vil sikre at returen blir registrert på deg, når den kommer frem til oss.